احساس زن...

عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ

خدایا گر تو هم درد عاشقی را می کشیدی...پشیمان می شدی از اینکه عشق و آفریدی.

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

بـآیَـב مَــرב باشـے تآ بفَهمــےاِפــسـاسِ []


 

 

 

 

یـِڪ زَלּ فُـروشـے نیسـت…هـِבیـــﮧ سـت…[]


 

 

 

 

 



عسل وب وبلاگی برای سرگرمی، خنده و ...

نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت13:21---2 شهريور 1393
مردی تخم عقابی پیدا کرد و آن را در لانه مرغ هایش گذاشت
عقاب که بزرگ تر شد
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جوجه مرغ ها رو خورد و کمی بعد خود مرغ ها رو هم خورد
سپس پر کشید و به آسمان رفت
هم به ریش پیرمرد خندید و هم رید به داستان آموزنده ما بی شرف ...



arnika
ساعت16:50---27 مرداد 1393
گونده منه باش ووران ایندی منه داش وورور.
ایندی منه داش ووران اوزگلره باش وورور.
اوزگه اگر داش وورا دردینه دوزمک اولار.
باخ بورا سوز بوردادی داشلاری یولداش وورور…
معنی
اونی که هر روز به من سر میزد امروز به من سنگ میزنه.
اونی که امروز به من سنگ میزنه به بیگانه ها سر میزنه.
بیگانه اکه سنگ بزنه دردشو میشه تحمل کرد.
ببین منو حرف من اینجاست سنگهارو دوست میزنه…


atefeh
ساعت11:29---26 مرداد 1393
בلـ‗__‗ـم ميخواב باروטּ بباره

برم زير باروטּ بـבوטּ چتـ‗__‗ـر .....تنـ‗__‗ـها ....

زير باروטּ گريه کنم.....بغضـ‗__‗ـامو بشڪنم ....

בاב بزنـ‗__‗ـم خوבمو خالـ‗__‗ـے کنم ...

خيس آب بشم ..خيـ‗__‗ـس خيـ‗__‗ـس آسموטּ رو نگـ‗__‗ـاه کنم

يڪـ‗__‗ـم آروم شم ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: